Termin na zwrot zamówień online 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub jeśli realizacja zamówienia znacząco się opóźnia i pierwotny termin nie jest korzystny dla klienta jest to 14 dni od odbioru zamówienia od kuriera bądź ze sklepu.
W przypadku wystąpienia wady lub konieczności zwrotu lub wymiany produktów, Klient powinien skontaktować się z swimsuitshop.alwayssummer@gmail.com i podać następujące informacje:
-numer zamówienia
-Data zamówienia
- wyjaśnić istotę problemu: wskazać, czy jest reklamacja jakości produktu, czy prośba o zmianę koloru, rozmiaru produktu.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 3 dni robocze. W przypadku uzgodnienia zwrotu klient otrzymuje dane do wysłania produktów i zwrotu pieniędzy w ciągu 3 dni bankowych po otrzymaniu zwrotu.
Wysyłka towaru na wymianę następuje w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Kupujący pokrywa koszt wysyłki wymienianego towaru w obie strony.
Produkty bez śladów montażu i użytkowania należy zwrócić i wymienić. Naklejki higieniczne muszą być na swoim miejscu.